آیا باید وب کم خود را به یک دوربین صنعتی ارتقا دهید؟

آیا باید وب کم خود را به یک دوربین صنعتی ارتقا دهید؟ ارتقاء از وب کم به دوربین بینایی ماشین صنعتی مزایای زیادی از نظر کیفیت تصویر، عملکرد و عملکرد به همراه دارد. در این مقاله به مزایای استفاده از دوربین بینایی ماشین صنعتی و تفاوت آن با وب کم می پردازیم.

تفاوت بین دوربین وب و دوربین اسکن منطقه ای

وب‌کم‌ها در بسیاری از برنامه‌ها، از ویدئو کنفرانس گرفته تا پخش جریانی، رایج هستند. آنها نسبتاً ارزان و آسان برای استفاده هستند، اما عملکرد محدود و کیفیت تصویر پایین تری نسبت به دوربین های بینایی ماشین صنعتی دارند. دوربین های بینایی ماشین صنعتی برای کاربردهایی طراحی شده اند که به تصاویر با کیفیت بالا، تصویربرداری با سرعت بالا و ویژگی های پیشرفته نیاز دارند. آنها به طور گسترده در صنایعی مانند تولید، اتوماسیون، رباتیک و کنترل کیفیت استفاده می شوند.

هدف وب کم، کنفرانس و پخش جریانی است. به همین دلیل است که خروجی وب کم ها یک جریان (ویدیویی) است. شما می توانید عکس های فوری بگیرید، اما زمان دقیقی برای آن تصاویر وجود ندارد. دوربین های اسکن منطقه ای تصاویر خام و بدون خطر ایجاد می کنند. این تصاویر زمان بندی دقیقی دارند و بنابراین می توان از آنها برای تحریک استفاده کرد. اگر می خواهید یک جریان تولید کنید، با استفاده از نرم افزار امکان پذیر است. ما یک برنامه نمونه در منطقه دانلود خود داریم.

وب‌کم‌ها معمولاً دارای فوکوس خودکار و نوردهی خودکار هستند. این برای تمرکز بر روی شما در یک جلسه کنفرانس که مقدار نور ممکن است متفاوت باشد بسیار عالی است، اما اگر نیاز دارید که اجسام هم اندازه را در فاصله تعیین شده با شرایط نوری یکسان بررسی کنید. فوکوس خودکار کند است و نوردهی خودکار می تواند باعث اختلال در نوردهی و زمان بندی شود. لنزهای صنعتی را می توان بر روی یک ناحیه فوکوس و دیافراگم دقیق فوکوس و ثابت کرد و بنابراین همیشه خروجی تصویر مورد انتظار را ارائه می دهد.

مزایای ارتقاء به دوربین بینایی ماشین صنعتی

کیفیت تصویر بالاتر

دوربین های بینایی ماشین صنعتی برای تصویربرداری با کیفیت بالا طراحی شده اند. آنها از سنسورها و اپتیک های پیشرفته برای ثبت تصاویر دقیق با وضوح، کنتراست و دقت رنگ بالا استفاده می کنند. این در برنامه هایی که کیفیت تصویر حیاتی است، مانند بازرسی، اندازه گیری و کنترل کیفیت ضروری است. دوربین‌های بینایی ماشین همچنین دارای محدوده دینامیکی بالاتری هستند که به آنها امکان می‌دهد جزئیات بیشتری را در مناطق روشن و تاریک ثبت کنند.

خصوصیات پیشرفته

دوربین های بینایی ماشین صنعتی طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهند که در وب کم ها در دسترس نیستند. این ویژگی ها عبارتند از:

راه‌اندازی و همگام‌سازی: دوربین‌های بینایی ماشین را می‌توان به صورت خارجی یا داخلی فعال کرد تا تصاویر را در لحظات دقیق ثبت کند. این در برنامه‌هایی که زمان‌بندی حیاتی است، مانند آنالیز حرکت یا تشخیص عیب، مهم است.

پردازش تصویر: دوربین‌های بینایی ماشین ما با کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) رایگان ارائه می‌شوند. این SDK می تواند نرم افزار پردازش تصویر شما یا در نرم افزارهای موجود ادغام شود. این به شما آزادی می‌دهد تا از قابلیت‌های دوربین حداکثر در جایی که وب‌کم‌ها محدود هستند استفاده کنید.

کنترل لنز: لنزهای بینایی ماشین می توانند فوکوس و دیافراگم لنز را تنظیم کنند، که برای برنامه هایی که دوربین باید با شرایط نوری یا اشیاء مختلف تنظیم شود، مهم است.

نصب و ادغام: دوربین‌های بینایی ماشین برای نصب روی سه‌پایه، پایه یا سایر وسایل طراحی شده‌اند و به لطف تطابق‌های بینایی GigE و USB3 می‌توانند با سایر سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای سیستم ادغام شوند.

تصویربرداری با سرعت بالا

دوربین های ماشین بینایی صنعتی می توانند تصاویر را با سرعت بالا تا هزاران فریم در ثانیه ثبت کنند. این مهم در برنامه هایی است که اشیاء با حرکت سریع نیاز به بازرسی یا ردیابی دارند. این نرخ فریم سریع به لطف سنسورهای تصویر بزرگ امکان پذیر است. هرچه سنسور تصویر بزرگتر باشد، دوربین به نور بیشتر حساس است. دوربین‌های بینایی ماشین نیز تأخیر کوتاه‌تری دارند، به این معنی که در مقایسه با وب‌کم‌ها می‌توانند با تاخیر کمتری عکس بگیرند.

استحکام و دوام

دوربین های دید ماشین صنعتی برای کار در محیط های سخت مانند دما، رطوبت و لرزش بالا طراحی شده اند. آنها با مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و برای مطابقت با استانداردهای صنعتی برای اطمینان و دوام آزمایش شده اند. این آنها را برای استفاده در تولید، اتوماسیون و سایر کاربردهای صنعتی که قابلیت اطمینان بسیار مهم است، مناسب می کند.

چرخه عمر محصول

یکی دیگر از مزایای دوربین ویژن چرخه عمر محصول است. دوربین های بینایی ماشین ما طوری طراحی شده اند که حداقل 7 سال پس از معرفی به بازار قابل خرید باشند. اگر یک سیستم بینایی طراحی می کنید، دقیقاً به همان دوربین برای سیستم بعدی نیاز دارید تا به همان نتایج برسید. وب‌کم‌ها معمولاً برای یک سال در دسترس هستند و پس از آن باید نسخه جدیدتر را خریداری کنید که نتیجه آن کمی متفاوت است.

دوربین های دید ماشینی با قیمت مناسب

وب‌کم‌ها نسبتاً ارزان هستند، اما به دلیل عملکرد پایین، از نظر کیفیت و قابلیت‌های تصویر هزینه‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت. ثانیاً، دوربین‌های بینایی ماشین سنسورهای تصویر بزرگ‌تری دارند و از نظر کیفیت بسیار بالا هستند

بنابراین به نور حساس تر است. هنگام سفارش دوربین های بینایی ماشین خود از دوربین های GeT، تضمین می کنید که بهترین قیمت دوربین در بازار را دریافت کنید. به لطف حاشیه‌های کم و هزینه‌های سربار پایین، می‌توانیم دوربین‌های بینایی ماشین را تا ۵۰ درصد ارزان‌تر از رقبای خود ارائه دهیم. دوربین‌های بینایی ماشین ما حسگر تصویر مشابه دوربین‌های رقبای ما دارند، به این معنی که کیفیت تصویر یکسانی را تضمین می‌کنید.

خدمات استثنایی

یکی دیگر از مزایای کار با دوربین های بینایی ماشین این است که دوربین های GeT پشتیبانی مشتری را ارائه می دهند که بسیار پیشرفته تر از تولید کنندگان وب کم است. بخش پشتیبانی مشتری ما متشکل از مهندسان بینایی ماشین است و توسط سازنده دوربین پشتیبانی می شود. هیچ سوالی وجود ندارد که ما نتوانیم پاسخ دهیم.

نتیجه

ارتقاء از یک وب کم به یک دوربین بینایی ماشین صنعتی می تواند مزایای زیادی از نظر کیفیت، عملکرد و کارایی تصویر به همراه داشته باشد. دوربین‌های بینایی ماشین مخصوصاً برای برنامه‌هایی طراحی شده‌اند که به تصاویر با کیفیت بالا، تصویربرداری با سرعت بالا و ویژگی‌های پیشرفته نیاز دارند، جایی که وب‌کم‌ها برای برنامه‌های غیر صنعتی مانند کنفرانس ویدیویی یا پخش جریانی طراحی شده‌اند. آنها طیف وسیعی از مزایایی را ارائه می دهند که در وب کم ها موجود نیست، مانند راه اندازی و همگام سازی، پردازش تصویر، کنترل لنز، و استحکام. اگر به دنبال بهبود عملکرد سیستم تصویربرداری خود هستید یا اگر نیاز به گرفتن تصاویر با کیفیت بالا در محیط صنعتی دارید، دوربین بینایی ماشین صنعتی انتخاب مناسبی برای شماست.

آیا نمی دانید که آیا دوربین های صنعتی برای کاربرد بینایی شما مناسب هستند؟ با پرسنل فنی فروش ما در تماس باشید. ما به تمام سوالات در 24 ساعت پاسخ می دهیم.